
Optymalizacja kosztów i procesów marketingowych
Budżet marketingowy musi być ZAWSZE adekwatny do zasobów i możliwości finansowych firmy! Jeśli wydajesz więcej na reklamę niż dzięki niej zyskujesz, to Twój biznes po prostu przestaje być opłacalny.
Nie każda firma może przeznaczyć odpowiednio duże środki finansowe na promocję swojej marki, ale każda musi dać się poznać swoim Klientom. Jaka kwota przeznaczona na marketing będzie optymalna? Jak znaleźć odpowiedni balans kosztów i zysków? Jak sprawdzić efekty działań marketingowych własnych, a jak ocenić pracę agencji reklamowej?
Nie ma uniwersalnego szablonu reklamy, ani magicznej kwoty jaką trzeba na nią przeznaczyć. Jest za to marketing dopasowany do Twojego biznesu, branży, zasobów i miejsca w jakim dziś znajduje się Twoja firma.
Jestem gorącym zwolennikiem i promotorem marketingu NA MIARĘ TWOJEJ KIESZENI, ale takiego dojrzałego, świadomego i celowego, który po prostu Ci się opłaci. Umówmy się na konsultację, podczas której poznam dotychczasowe działania marketingowe Twojej firmy i pomogę wybrać odpowiedni kierunek działań reklamowych .
Doskonałym narzędziem służącym optymalizacji kosztów marketingowych, jest również Audyt Marketingowy. Prócz szczegółowej weryfikacji dotychczasowych działań wewnętrznych i tych zleconych agencji marketingowej, zawiera ocenę wizerunku Twojej marki oczami Klientów i ocenę działań konkurencji.