Pomiń nawigację i przejdź do treści

Warsztaty strategiczne

Warsztat strategiczny służy zrobieniu właściwych założeń i wypracowaniu wartości, dzięki którym Twoje produkty lub usługi spełnią realne oczekiwania i potrzeby Klientów.

Na warsztatach strategicznych pracujemy nad sformułowaniem wyróżników Twojej marki, jak te wartości komunikować, aby trafiały do obranej grupy docelowej oraz jakie narzędzia, działania i kanały będą temu służyć.

Określamy przy tym wskaźniki kontroli efektywności podejmowanych działań marketingowych (KPI), bez których nie da się stwierdzić czy jesteśmy na dobrej drodze do osiągniecia założonych celów.

Wskaźniki marketingowe mają ogromne znaczenie i wpływają na rentowność biznesu przekładając się na prawidłowe funkcjonowanie firmy, dlatego warsztaty strategiczne zakładają pracę z Zarządem firmy i kadrą managerską.

Na warsztatach strategicznych pracujemy na badaniach marketingowych dostarczonych przez Klienta lub zleconych mi do opracowania przed warsztatem strategicznym.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat badań marketingowych  – skontaktuj się ze mną.

Utracono połączenie z internetem
Przywrócono połączenie z internetem